Ez a KSC Szekszárd 2011-2018. évi archív honlapja. Az aktuális információkért kérjük látogasson el a www.kscszekszard.hu oldalra.

UP: Edzőtábor Sibenikben

Kelt: 2018. június 25. (hétfő), 8:00 • hozzászólás • Írta: Gaál Tamás • Kategória: Junior, Kadett, Serdülő

A KSC U14, U16 és U18-as csapatai – a korábbi évekhez hasonlóan – 2018. június 18-22-e között Horvátországban edzőtáboroztak. Az öt napos kirándulásról Harsányi Mária edző számolt be.

„2018. június 18-án hajnali 4 órakor serdülő, kadett és junior csapatunkkal, illetve remek tolmácsunkkal, Mito Szokiccsal, valamint pár hozzánk közel eső ismerőssel Sibenikbe utaztunk. Ebben a horvát tengerparti kis városban született és a helyi csapatban kezdte csodálatos kosaras pályafutását Európa valaha élt legnagyobb játékosa, Drazen Petrovic.

Első utunk Zágrábba vezetett a Mirogoj temetőbe, ahol leróttuk kegyeltünket nagy kedvencem sírjánál. Már június 7-én volt huszonöt éve, hogy autóbalesetben meghalt, így ezúttal huszonöt szál sárga rózsából álló virágtálat vittünk és mindenki hozott magával egy mécsest is. Érdekes, hogy a játékosok létszáma is huszonöt fő volt, Drazen édesanyja szerint ez egy égi jel volt.

A temető látogatás után folytattuk utunkat Sibenik felé és 15 órára a tőle tizenegy kilométerre levő, Vodice nevű kisvárosában szálltunk meg. A Stella Maris Hotelban remek helyünk volt és az étkezés is összességében jó volt. Elfoglaltuk a szállást, majd irány a tenger, ami csak pár méterre volt a szállodától.

A vodicei iskola termében minden délelőtt két csoportban dolgoztunk: Baki Sándor vezette a serdülők, én pedig a kadettek és juniorok közös edzéseit. A vacsorák után lehetett sétálni a tengerparton, a szálláson levő úszómedencében fürdeni, vagy beszélgetni, társasozni a medence partján.

Programjaink minden napra voltak, így nagyon gyorsan eltelt a hét.
Kedd délután bementünk a sibeniki Soláris strandra, ahol a fürdésen kívül még vízisport eszközöket is kipróbálhattak játékosaink.
Csütörtök este ismét Sibenikbe utaztunk, ahol a szép óvárost és a tengerpartot néztük meg.
Péntek délelőtt elmentünk Drazen múzeumába, ami a korábbi lakásukból lett kiépítve. Itt Biserka, Drazen édesanyja várt bennünket nagy szeretettel és felelevenítette fia életútját. Napi hét órát edzett kicsi korától és a suliban is helytállt. Nos többek között ezért jutott ilyen messzire, kár hogy szűk huszonkilenc év jutott neki. Pénteken délelőtt meglátogattuk még a Krka Nemzeti Parkot is, ahol megcsodálhattuk a park csodálatos élővilágát. Többen fürödtek is a hideg édes vízben. Sok fotó készült, mindenki nagyon jól érezte magát.

A héten ünnepeltük meg Villányi Anna tizennegyedik szülinapját: édesanyja egy nagy tortát rendelt, mi pedig ajándékkal kedveskedtünk neki.

Szerdán és csütörtökön délután játszottuk meccseinket a vodicei hasonló korú lányok ellen, mindkettőn győztesen hagytuk el a pályát.”

ZKK VODICE – KSC SZEKSZÁRD 61-89 (22-28, 17-20, 6-21, 16-20)
SZEKSZÁRD: VISZMEG 18/6, Vincze 9/3, Temesi 7/3, LISZKAI 6, Marsai 3/3. Csere: Andi 8, DÉR 8, Hanti 8, Renczes 8, SINKA 8, Istókovics 6. Edző: Harsányi Mária.

„A kadett-junior találkozón végig mi irányítottuk a mérkőzést. Remek harmadik negyedet produkáltunk, jól védekeztünk és precíz támadójátékunkat rendre kosárral fejeztük be, így magabiztos győzelmet arattunk a magas szerkezetű hazaiak ellen. Ezen a mérkőzésen mutatkozott be kék-fehér színekben Hanti Daniella, akit a PVSK-ból igazoltunk. Ügyesen mozgott a pályán és jól beilleszkedett a lányok közé. Mindenki egyforma játéklehetősséget kapott, bontott ötössel játszottuk mindkét félidőt. Miklós Melinda sajnos nem játszhatott, mert a kadett döntőn, a Csata elleni meccsen megsérült és még mindig nincs rendben.”

ZKK VODICE – KSC SZEKSZÁRD 47-67 (15-10, 10-23, 15-14, 7-20)
SZEKSZÁRD: HOROG 12, VILLÁNYI 8, Piukovits 4, Bodócs, Kovács. Csere: SÁMÓCZI 23, Bernáth 7, LÁSZLÓ 7, Doszpod S. 4, Dávid 2, Berekali, Sebestyén. Edző: Baki Sándor, Harsányi Mária.

„A második és negyedik negyed jó játékával nyertük meg a serdülők mérkőzését. Két húzóemberünk, Holcz és Németh a válogatottban volt, így ebben a szerkezetben még nem játszottunk. Sámóczi ponterőssége sokat jelentett. Küzdöttünk a nagyon kemény hazaiak ellen, 8-28 volt a faultarány, de így is meglett a győzelem és szépen búcsúztunk a 2017/2018-as szezontól.”

„Nagyon szépen köszönjük klubunk vezetőségének a lehetőséget és a támogatást, hogy eljutottunk Sibenikbe, ahol remekül éreztük magunkat. Köszönjük Mito Szokicsnak a remek tolmácsolást, a velünk utazó felnőtteknek a segítséget.”